چرا هولوگرام؟

QR کد؛ فرصتی تازه برای خلاقیت در کسب و کار

همانطور که می دانید مشتریان نسبت به گذشته باهوش تر شده اند. در گذشته، روش ارجح برای تبلیغات، نمایش محصولات به مشتریان بود. این یک رویکرد بازاریابی محسوب می شد اما با وجود  پیشرفتهایی که در حوزه اینترنت رخ داده است این طرح تبلیغاتی دیگر تأثیری نخواهد داشت. امروزه تبلیغات سنتی توسط مشتریانی که به دنبال گزینه های فراتر از کلیشه‌ها هستند نادیده گرفته می شود. از آنجایی که چنین پیشرفت هایی رخ داده است، افرادی که به دنبال جذب مشتریان احتمالی بیشتری هستند باید از مزایای فرصت های موجود بهره مند شوند. کدهای QR به طور موثر نیازهای مشتریان آگاه را با ارائه طیف وسیعی از اطلاعات مرتبط با محصول یا خدمات برآورده می سازند. کدهای QR به کسب وکارها اجازه می دهد دسترسی بیشتری به مشتریان داشته باشند. با اینکه در گذشته بازاریابی تنها به رسانه های خاصی محدود می شد، فرصت های بازاریابی که امروزه وجود دارد به لطف استفاده از کدهای QR افزایش یافته است.



  • نظرات() 
  • ۶ روش برای بهبود خوانده شدن برچسب های دست نوشته

    اینکه  بخواهید ظروف مرتبط با حلال ها یا مواد شیمیایی را برچسب گذاری کنید یا به دنبال سایر موارد باشید زیاد مهم نیست. خواندن دست خط سایر افراد می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد.  ماهیت تکراری برچسب های دست نوشته اغلب بدین معنی است که با افزایش تعداد، از خوانایی آن کاسته می شود.  همچنین این دست نوشته ها توسط یک فرد نوشته نمی شود.اگر برچسب مناسبی استفاده نشود یا برچسبی که مورد استفاده قرار می گیرد از بین رفته باشد شرایط بدتر می شود. شاید بتوان گفت یکی از نکات کلیدی برای مواجهه با چنین مشکلاتی این است که مطمئن شوید برچسب مناسبی دارید و  داده های دست نوشته را کمتر می کنید. در ادامه چند مورد از ایده هایی که برای این موضوع وجود دارد را با هم مرور می کنیم.





  • نظرات() 



  • علی رحمانی


    آخرین پست ها


    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :




    شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic